Gun and Game Forum banner
41 - 60 of 64 Posts
Ik ben dol op het idee van een combo die munitie en magazijnen deelt - super praktisch voor een survival setup! Ik ben met iets soortgelijks bezig geweest met mijn uitrusting. Ik heb een Ruger PC Carbine en een Ruger pistool die dezelfde magazijnen delen, wat meer dan eens van pas is gekomen. Een tijdje geleden was ik op HuskyArmory.com om een aantal van hun setups te bekijken, en ik zag een man die een Sub-2000 en Glock 17 combo had - hij zwoer bij hoe gemakkelijk het de dingen voor hem in het veld maakte. Het is zeker een geweldige setup voor veelzijdigheid.

Ik voel me hetzelfde... het delen van magazijnen is een enorm pluspunt - ik heb een .223 AR-geweer en -pistool. Ik heb ook een 350 Legend-geweer en -pistool, de magazijnen zijn specifiek voor de 350 Legend, maar ik heb er twee van elk met een capaciteit van 5, 10 en 20 patronen.

Ik heb een pistoolkaliber karabijn in .40 S&W (Beretta CX4) die dezelfde magazijnen deelt als mijn Beretta 90-Two. Geweldige HD-combinatie met een 18,5" Mossburg 500 als back-up.

Ik ben al sinds de jaren 80 verslaafd aan combo's met mijn 22lr. Single Six en Remington 572. Ze waren elk verantwoordelijk voor honderden prairiehonden per jaar op de ranch. Ik heb nu verschillende 22lr combo's, een paar in 22 mag. (Ook de 22mag/20 ga. Savage 24) revolvers in 38spl. en 357mag. samen met een 357 maximum handi rifle die natuurlijk alle 3 afvuurt. Ook 10" 357 max. scoped Contender. (Had 35 jaar geleden een 357 max. Ruger Blackhawk) Dan de brush en timber hunting set-up die ik hier in de Oregon coast range veel gebruik, de 454 Cassul raging bull met de Puma 92 454 raging bull. (Natuurlijk kunnen ze allebei 45 colt gebruiken) Ik combineer de raging bull ook wel eens met een scoped TC Encore 20" bbl. in 460 s&w. Ik heb kaliberadapters voor zowel 308 als 30-06 (Savage 99f en Remington 760) in combinatie met mijn 32acp Beretta 82. Vanmiddag was ik nog aan het knutselen met mijn H&R handi rifle survivor set-up met een 20" iron sighted 12 Guage barrel. Met verschillende kaliberadapters beschikbaar, verwijderde ik de 44 mag. opgeslagen in de kolf en plaatste de 8" rifled .357 mag. adapter in de kolf. Mijn 686+ roestvrijstalen 5" 7-schots revolver is mijn huidige allround trail gun. Geweer, pistool en zelfs shotgun combo's zijn geweldig!

Ik neem het John Wayne aanvalsgeweer, specifiek de SS/laminaat 16 inch loop Ruger, in 38/357. Het is ook voorzien van schroefdraad voor een demper. En de pistool(en), er zijn er veel, de 66 S&W 4 inch en verschillende andere in 38. Maar ieder voor zich! ;)

41 - 60 of 64 Posts